2020-12-22

ZAPYTANIE OFERTOWE

Olszówka, dnia 2020-12-21

Nr sprawy ZP.2.2020

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Olszówce
Olszówka 15
62-641 Olszówka
tel(63)2739035
fax.(63) 2739030
e-mail: gops@olszowka.org.pl

 

ZAPYTANIE OFERTOWE
WYKONANIA USŁUGI DOŻYWIANIA DZIECI W SZKOŁACH
NA TERENIE GMINY OLSZÓWKA w roku 2021

 


Zamówienie o równowartości poniżej 30.000 EURO określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 1843 ze zm.)

 


Działając w imieniu Gminy Olszówka NIP 6662002107, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka, zwany dalej „Zamawiającym” zaprasza do złożenia oferty cenowej na świadczenie usługi cateringowej w roku 2021 na dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Olszówka.


1 . Dane kontaktowe:


Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Olszówce
Olszówka 15 , 62-641 Olszówka
tel.(63)2739035 fax.(63) 2739030
e-mail: gops@olszowka.org.pl


2 . Określenie przedmiotu zamówienia:


„ Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Olszówka w roku 2021”


3 . Opis przedmiotu zamówienia:


1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi cateringowej dożywiania dzieci i młodzieży w dni nauki szkolnej w ramach programu wieloletniego " Posiłek w szkole i w domu" na lata 2019-2023 w szkołach funkcjonujących na terenie Gminy Olszówka w roku 2021.


od 18.01.2021 r. do 18.06.2021 r.
od 06.09.2021 r. do 17.12.2021 r.


Okres dożywiania dzieci i młodzieży w szkołach może ulec zmianie. Jest to uzależnione odwprowadzanych obostrzeń w związku ze stanem epidemii COVID-19.

Usługa polega na przygotowywaniu i dostarczeniu jednego dziennie gorącego dwudaniowego posiłku, oraz deseru ( pełnego obiadu) na każde dziecko w dniach pobierania nauki w szkole.

2. Ustala się obowiązującą gramaturę posiłków nie mniej niż:

 

Danie pierwsze:

a) zupa – 250 ml,
b) pieczywo – ( bułka, chleb)

 

Danie drugie


a) mięso lub ryba – 100 g.
b) ziemniaki lub makaron, ryż, kasza lub inne – 200g
c) surówka – 100 g

 

Deser


a) napój (sok owocowy, warzywny lub kompot) – 200 ml,
b) owoce ( gruszka, jabłko , pomarańcza) – owoc duży
c) 1 jogurt - minimum 120ml).
d) ciastko


3. Zupa i drugie danie muszą zachować kaloryczność na poziomie minimum 750 kcal. Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:


d) jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potrawy nie może się powtarzać w okresie kolejnych następujących po sobie 5 dni tygodnia,
e) potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej, jakości świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji konserwujących, zagęszczających, barwionych lub sztucznie aromatyzowanych,
f) w posiłkach powinny przeważać składniki gotowane, pieczone lub duszone,
g) do przygotowania posiłków powinny być stosowane tłuszcze roślinne, z ograniczonym stosowaniem tłuszczy zwierzęcych, stosowane powinny być duże ilości świeżych warzyw,
h) ważna jest estetyka potraw i posiłków.

Dożywianie obejmie około 50 dzieci uczęszczających do szkół podstawowych na terenie gminy Olszówka.

Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania polegającego na przygotowywaniu,
dostarczaniu i wydaniu posiłków w naczyniach jednorazowych do następujących obiektów szkolnych:
a) Szkoła Podstawowa im. Stanisława Kostki w Łubiance
b) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Głębokiem
c) Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Ponętowie Górnym Drugim

 

Przewidywana ilość posiłków w okresie:

 

od 18.01.2021 r. do 18.06.2021 r. - (104 dni x 50) 5.200
od 06.09.2021 r. do 17.12.2021 r. - ( 73 dni x 50) 3.650

razem około 8.850 posiłków


W/w ilość posiłków została określona szacunkowo. Ilość posiłków może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu do wysokości, 10% przy którym Wykonawcy nie przysługuje prawo zmiany wynagrodzenia. Wykonawca będzie zobowiązany do uwzględnienia dziennych ilości posiłków zgłoszonych przez Dyrektorów Szkół do godziny 0915.

W związku z częściowym finansowaniem dożywiania z dotacji celowej i ewentualnym jej brakiem dopuszcza się możliwość ograniczenia dożywiania do formy pierwszego lub drugiego dania.


4. Realizacja przedmiotu umowy


1) Realizacja powyższego zadania polegała będzie na przygotowywaniu, dostarczeniu i wydaniu gorącego posiłku, dzieciom w szkołach, w godzinach około-południowych. Posiłki będą serwowane w naczyniach jednorazowych ze sztućcami jednorazowymi lub w innych równoważnych naczyniach zgodnych z obowiązującymi normami, aprobatami polskimi oraz UE. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania naczyń i sztućców lub innych równoważnych naczyń określonych powyżej na swój koszt.
Odpady i naczynia zabiera wykonawca, co należy uwzględnić w kosztach.
2) Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu tygodnia ( 5 dni pobierania nauki w szkołach).
3) Gorący posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia tj. posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności, wg wymogów sztuki kulinarnej i sanitarnej ( zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U.2019, poz. 1843)
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność zamawianego posiłku. Zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę, a ewentualne niedopełnienie postawionych wymagań w tym zakresie stanowić będzie podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy.
5) Posiłki powinny być dostarczane do szkół i wydane w dniach nauki szkolnej w godzinach ustalonych z przedstawicielami szkoły wskazanymi przez dyrektora placówki.
6) Posiłek Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, na własny koszt, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.
7) Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku.
8) O czystość termosów zadba Wykonawca.
9) Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami Szkół i Kierownikiem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olszówce.

 

5 . Okres wykonania usługi:


Okres usługi: od dnia 18.01.2021 r. do 18.06.2021 r. i od dnia 06.09.2021 r. do 17.12.2021 r.

6. Wiedza i doświadczenie :


Wykonawca winien przedstawić dokument potwierdzający prowadzenie działalności związanej z przedmiotem zamówienia (minimum 3 letni okres )oraz posiadać potencjał wiedzy i doświadczenia w realizacji zamówień o podobnym charakterze. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonywania usługi przez Wykonawcę.

7 . Oferta powinna zawierać :


1) dane identyfikacyjne Wykonawcy - nazwę, adres, nr Regon, nr NIP, nr telefonu, e - mail,
2) średnia cena netto i brutto posiłku dziennie,
3) oświadczenie o okresie świadczenia usług cateringowych |
Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk wykonawcy oraz wszelkie wymagane przepisami podatki i opłaty. Wykonawca powinien uwzględnić w cenie wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia.
Oferta musi mieć formę pisemną i powinna być sporządzona w języku polskim.

8. Wymogi kwalifikacyjne konieczne do realizacji usługi:


W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału do oferty należy dołączyć:
1) decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej dla Wykonawcy do prowadzenia działalności w zakresie usług cateringowych.
2) dokumenty ( np. referencje, umowy zlecenia itp.) potwierdzające realizację usług o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia w okresie minimum 3 lat przed upływem terminu złożenia oferty. W wypadku świadczenia w okresie ostatnich dwóch lat usługi cateringowej dla Zamawiającego przedłożenie referencji nie jest wymagane.

Wymagane dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
przez W ykonawcę przed podpisaniem umowy.

9. Ocena ofert:


Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie następujących kryteriów oceny:
cena (100%),

Ocenie podlegać będzie średnia cena brutto jednego kompletnego posiłku.


10. Termin i sposób złożenia oferty:


Pisemną ofertę cenową ( zgodnie z załączonym wzorem) prosimy złożyć w jeden z podanych poniżej
sposobów w terminie do 07.01.2021 r . do godz. 14:00
1) oferta pisemna na adres Zamawiającego,
2) w wersji elektronicznej na adres: gops@olszowka.org.pl
Dopuszcza się wersję email- oryginały dokumentów wymagane przed podpisaniem umowy.
3) osobiście w siedzibie Zamawiającego Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Olszówce, Olszówka 15,
4) oferta najkorzystniejsza złożona elektronicznie na dzień podpisania umowy musi być dostarczona w oryginale ( jeżeli jest bez kwalifikowanego elektronicznego podpisu)
Wykonawca podaje w ofercie cenę netto i brutto za 1 kompletny posiłek. Cena musi zostać podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Wykonawca oświadcza, od kiedy świadczy usługi cateringowe na rynku i na potwierdzenie przedkłada dokumenty.
Ze względu na zagrożenie COVID-19 nie planuje się publicznego otwarcia ofert.

 

11 . U dzielenie zamówienia


Za najkorzystniejszą będzie uznana oferta, spełniająca wymagania formalne i merytoryczne, w której Wykonawca zaoferuje najkorzystniejszą ofertę w ramach kryterium ceny. Oferty niekompletne i częściowe będą odrzucone.


12 . Termin podpisania umowy


1. Po wyborze oferty sporządzona zostanie umowa na realizację zamówienia.
2. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą następowały miesięcznie, w złotych polskich.
3. Pozostałe warunki realizacji zamówienia, w tym orientacyjne godziny dostarczania posiłków do poszczególnych placówek, zostaną ustalone w umowie.

 

13. Niniejsze postępowanie i umowa stanowi informację publiczną w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 1 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. 2018 poz. 1330) i podlega udostępnieniu i ponownemu wykorzystania na zasadach i trybie określonym w wyżej wymienionej ustawie.

 

14. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Wykonawca potwierdza zapoznanie się z klauzurą informacyjną, oświadcza, że wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu jak i uzyska w trakcie jego realizacji.

 

Osoby do kontaktu:

a) Kierownik GOPS Elżbieta Sosnowska - tel. 632739035

 

Do niniejszego pisma załączono: Formularz ofertowy z załącznikiem.



…..........................................................
/-/ Elżbieta Sosnowska
Kierownik GOPS w Olszówce

 

 

 

 

 

 


Nr sprawy ZP.2.2021


FORMULARZ OFERTOWY

Przedmiot zamówienia:


WYKONANE USŁUGI DOŻYWIANIA DZIECI W SZKOŁACH
NA TERENIE GMINY OLSZÓWKA w 2021 r.

Imię i nazwisko osoby podpisującej ofertę ............................................................................................
Firma.......................................................................................................................................................
Adres.......................................................................................................................................................
NIP ............................................. REGON ............................................................................................
NR TELEFONU ............................................. NR FAKSU ..................................................................
E- MAIL …............................................................................................................................................

Oświadczam(-y), że zobowiązuję(-my) się zrealizować przedmiot zamówienia w sposób i na warunkach określonych w Zapytaniu Ofertowym wraz z załącznikami za cenę podaną w niniejszym formularzu.

Wykonanie zamówienia - usługi pod nazwą „Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Olszówka w 2021 r.”. Realizacja w okresach od dnia 18.01.2021 r. do 18.06.2021 r. i od 06.09.2021 r. do 17.12.2021 r. w szkołach na terenie Gminy Olszówka” oferuję (-my) na następujących warunkach cenowych:

1. Wykonanie przedmiotowej usługi za wynagrodzeniem (jeden posiłek wraz z ceną opakowania i transportu ) w okresie obowiązywania umowy:
- w kwocie netto ……………….zł ( zupa + pieczywo)
- w kwocie netto........................ zł ( drugie danie)
- w kwocie netto........................ zł ( deser )
- podatek VAT …......%
- razem średnia cena brutto …………………zł za 1 posiłek.
(słownie: ………………………………………………………....)
Szacunkowy koszt 8.850 posiłków x …………………. = ……………………...(cena brutto)
2. W cenie ofertowej uwzględniono wszystkie koszty oraz obciążenia finansowe, które w związku ze świadczeniem usługi nałożone są na Wykonawcę.
3. Na rynku usług cateringowych działam od..... na potwierdzenie, czego przedkładam......
4. Zamówienie wykonam(-y) w terminach od 18.01.2021 r. do 18.06.2021 r. i od 06.09.2021 r. do 17.12.2021 r. Oświadczam(-y), że spełniam(-y) wszystkie warunki udziału w postępowaniu o niniejsze zamówienie, posiadam(-y) wymagane uprawnienia do wykonywania usługi polegającej na dożywianiu dzieci w szkołach,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
5. Oświadczam(-y), że posiadam(-y) niezbędną wiedzę i doświadczenie w tym zakresie oraz dysponuję(-my) potencjałem technicznym a także znajduję(-my) się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia.
6. Oświadczam(-y), ze osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
7. Załączniki do niniejszej oferty:
- dokumenty ( referencje) potwierdzające wykonanie usług o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu złożenia oferty. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego usługi w tym okresie były wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających ich prawidłowe wykonanie.
8. Oświadczam (-y), że zapoznałem (-liśmy) się z treścią zapytania ofertowego i nie wnoszę (-simy) żadnych uwag i zastrzeżeń. Stwierdzam(-y), że informacje są wystarczające do sformułowania oferty.
9. Oświadczam(-y), że zaproponowane przez Zamawiającego warunki zostały przez naszą firmę zaakceptowane.
10. Oświadczam(-y), że zobowiązuję (-my) się w przypadku wybrania naszej oferty do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
11. Oświadczam(-y), że pozostaję (-my) związany złożoną ofertą na okres 30 dni kalendarzowych od daty upływu terminu składania ofert.


………………………………………
pieczęć oraz podpis osoby upoważnionej


………………………………..………
miejscowość, data

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..